2015. szeptember 10., csütörtök

4.Díj

Hahi!! Sajnálom hogy még mindig nem új résszel érkeztem, de ígérem pénteken kint lesz, azaz holnap! ;) Ezúttal egy újabb díjjal érkeztem, amit  egy nagyon jó barátnőmtől, Lucától kaptam <3 Köszönöm baba! <3 A blogját itt érhetitek el! :)


Szabályok:
1.Írd le kitől kaptad! 
2.Írj magadról 10 dolgot!
3.Válaszolj a díjazód 10 kérdésére!
4.Tegyél fel 10 kérdést!
5.Küld tovább 10 embernek!

10.dolog magamról!:

1.Most 9. osztályba járok!
2.Imádom az osztályomat! <3 
3.A blogoláson kívül, néha szoktam lovagolni!
4.Már elképesztően várom a Vámpírnaplók 7. évadát :3
5.Pár napja megnéztem a LOL című filmet!
6.Egyenesen imádom <3
7.Barna hajam van!
8.Az apám meghalt amikor 12 éves voltam :'( #MissyouDad
9.Jelenleg a blogolást imádom a legjobban az életemben.
10.Most lett meg az 5. feliratkozója a blognak c:

Kérdések, és a válaszaim!

1.Mióta blogolsz?
Válaszom:Az apám halála után kezdtem el, szóval olyan 2012 nyara körül!
2.Szereted Adam Sandler filmjeit?
Válaszom:Imádom <3 #HappyBirthdayAdamSandler!
3.Fantasy vagy Romantikus film?
Válaszom:Egyértelműen romantikus <3
4.Láttad a Minyonokat?
Válaszom:Még nem, de nagyon megszeretném nézni <3
5.Szerinted lehet két ember szakítás után jó barát? Vagy az esélytelen?
Válaszom:Szerintem igen :)
6.Mi a véleményed a távkapcsolatokról?
Válaszom:Bizonyára nem lehet könnyű, de szerintem ha igazán szereted azt az illetőt, akivel távkapcsolatban élsz, kibírod! :)
7.Kedvenc lány, fiú név?
Válaszom:Fiú:Ákos, Bence Lány:Luca, Anna
8.Milyen szempontokat nézel, amikor design-et rendelsz egy Design blogtól?
Válaszom:Többnyire hogy mennyire igényesek a munkák!
9.Gyakran cseréled a blogod/jaid kinézetét?
Válaszom:Nem, egyáltalán!
10.Bloggeren írod a részeket, vagy Word-ből másolod át?
Válaszom:Bloggeren :)

Kérdéseim:
1.Eddig milyen a suli?
2.Szereted a One Direction-t?
3.Ha igen, ki a kedvenc tagod?
4.Akció, vagy romantikus filmeket szereted jobban?
5.Van kedvenc blogod?
6.Hány blogot olvasol?
7.Mi a véleményed a vámpírnaplókról?
8.Damon vagy Stefan?
9.Bonnie vagy Caroline?
10.Mi a véleményed Klaus karakteréről?

Akiknek küldöm:
Csík Zsófia
Panna Virág

1 megjegyzés: